Saturday, November 15, 2008

《第一次》

什么第一次呢?
当然是《audition》咯
(988请dj噢)
这是我生平的第一次
什么准备也没有
就像‘盲头苍蝇’到了目的地
因为去试音也是为了看看到底《audition》是个怎样的东东,
顺便吸取一些经验。
可能988比较低调吧
(虽然说低调,可是也有180++的人去试音)
到了现场也没什么大不了
就和平常的办公室一样
终于轮到我了,
原先一点都不紧张的我,
当看到评审时竟然有抖音,
不过还好临场反应不错,
回答他们的问题都满顺~
结果怎样?
评审没说,大家都是回家等通知。
虽然是酱说可是我看我能去第二次《audition》也蛮难
‘自己事,自己知’
不过我也没觉得怎样啊,
因为都是去玩玩而已。
反而这次的《audition》令我更加不明白我身边的同学了
为何呢?
当我叫A君陪同去看看时,
他说:“不要啦,。。。”
我听到时就在想
~当dj不是你一路来的梦想吗?~
为何现在有个【机会】都不试下?
当我叫B君陪同去看看时,
他说:“。。。不要浪费时间。。。”
我想《audition》=浪费时间?
那我们拿这一个科系是为了什么?
不就是为了要闯进这个所谓的『娱乐圈』吗?
(所谓的『娱乐圈』当然包括台前幕后啦)
那为何他说去《audition》是浪费时间呢?




p/s:joey u can use the translator beside there to translate the whole page~but the meaning will not exactly the same la~~sometime will totally different also~~hehe^^

3 comments:

SHUXIN said...

So hows d audition results?
known d?
All the best in the following auditionsssss :)

橘子orange said...

haha
u using tat translator too?
do DJ good ma
u gambateh ya^^

nzhaoc2pid said...

shuxin: u sure din read my blog clearly~~~result will b inform later~~but so far i still nvr get any call from them so i think bo liao la~~as i said~~‘自己事,自己知’

-Or@nGe橘子- :yaya~~take from ur blog de~~coz i also got banana fren so use tat translator see whether can let them see my blog anot lo~~thx thx thx~~i will try hard for it~