Monday, December 1, 2008

近期都有留意到一个朋友的部落格~
无奈的我答应过她不要留无聊或开玩笑的留言~
真是很不惯~
因为不能取笑她~
不过发现到她看来都蛮幸福的~
其实看了我都蛮羡慕~
羡慕之余又带点感触~
感触不是因为我喜欢她~
而是几时才回轮到我呢?
除了中学时期 《暧昧》过(我想算是吧)~
我看我也没什么幸福的回忆~(在感情方面啦)
想想自己想要的是什么?
有爱无性?
有性无爱?
当性摆在眼前我会推开~
为何推开呢?
我也不懂~
我不算是个君子
可是为何我会推开呢?
谁能告诉我?
说道爱~
可能曾经有过机会~
可是当时的我没把握~
但多年来至今,
机会几乎都没闪过我身边~
难道错过了就没有了?
争取?
当然我有啦~
只不过是我想的都看不上我~
我还能怎样呢?

1 comment:

Anonymous said...

haha..i guess i noe WHO is ur fren la..zhen hao,no need to envy or feel sad or wat de,i might can't und ur feeling,but then i still believe that,someday the girl that belong to u will appear in front of u,n u will b happy at that moment!u not a bad guy wat,qite nice,juz timing hvn reach yet,so...juz b patient,u will found the one that really love u,care u,n is belong to u=)

it hurts to love someone but not be loved in return;be content,and you'ii be heard soon =)