Sunday, August 9, 2009

关心

关心的定义是什么呢?
只能出自于情侣吗?
朋友就不能互相关心吗?
或许是我关心的时间错了?
可能是吧,
我不想对你拖拖拉拉,
可是我只想我们还是朋友,
所以都会关心你啊,
无可否认,
我曾经犹豫过,
我曾经心软过,
可是我觉得,
既然我做了决定就应该坚持,
因为我不想反复的改变我的决定,
记得有个人跟我说了一句话
【当不懂如何抉择时,
最好的方法就是保持原状】
所以我坚持我的决定,
可是没想到,
我的决定,
我的关心,
竟然
令你更伤心,
令你更难过,
甚至令到我们连朋友都做不成,
失败的我,
难道我真的要
不说话,
不出声,
不打字,
什么都不做才不会令我身边任何一个人伤心?
如果真的是如此,
我宁愿选择沉默一辈子,
默默地看着身边每个人都开心快乐,
总好比我开心的说着
而身边的人都因为我的话而不开心。。。。

3 comments:

covey said...

not to say cannot care a person with a friend relationship!!
what i can say is your caring is not at the right timing!! your caring will make her feel like you still love her, still giving her a chance, make her still imagine she still can be with you!! but thats not the fact!! the fact is, you guys still cannot together,

so what you can do for now is, try to stay away from her, until she really recover, until she think that she can face you!! that time you guys definitely still can be friends!! ok??

sorry for being 38^^ im just standing at her position to say what she might feel now!! just take care my friend!!! cure this kind of hurt, need quite some time!! give you and her some time!! sure no problem1..take care^^

Goris san said...

目前....保持沉默对你也许能好过点...别太伤心...别想太多...我相信时间能证明一切的...只要用心对待

死者苏生 said...

zh, dun think too much
let it be..
i duno how to console u,
but i can challenge u in nintendo wii,
help u release your stress, your emotional strain